Çarşamba, Haziran 09, 2010

Dost meclisi sohbetleri sözlüğü (1. Baskı)

Gelecek var mı başka?: kadro olmamış vaiz. Bu kadroyla pis geyik döner, beni açmaz. Şu sizin arkadaşınız bi hatun vardı onu da arasanıza?!

Nedir abi şimdi son durum?:
konuyu uzattınız benim kafam dağıldı olm. Ben takip edemiyorum öle uzun konuşmaları. Bana bi özet geçiverin!

Çakmağı versene..: çok konuşuyon lan hey gidili! Anlat tamam, yine anlat, ama şu çakmağı ver de, bari o ara az soluklan hele!

Oo güzel şarkı. Sesini açsana biraz?: tamam iyicene bi konuşuldu, herkesin gönlü oldu, tartışmaya doyuldu! Azcık da susun, kendinizi müziğin ritmine verekoyun gari!

N’apalım, çıkalım mı?: bana iyice hal geldi ortamınızdan. Sizi de sikiim edeceniz muhabbeti de sikiim.. Ben kaçarca!


sürer..


2 yorum:

özgelif dedi ki...

acayip hoşuma gitti :)

Adsız dedi ki...

ya niye yazmıyosun hiç??