Perşembe, Mart 19, 2009

1 reklam




















tıkla da büyüsün. ne mi??

Salı, Mart 17, 2009

info

geçmişte kalan bi çırpıda yazılmış yazıları düzeltecek zaman-enerji bulamamak? postmodernizm mi lan yoksa bu?!


Pazartesi, Mart 16, 2009

unutma no 1:

nenen de chat yaparıdı, unutma.

Çarşamba, Mart 11, 2009

1 reklam



Salı, Mart 10, 2009

berber

berber değiştirdiğinizde yeni berberin eski berbere gel beraber..eski berbere bok atması hikayesi vardır ya hani. işte ona bir örnek verip kaçacağım. bir gün berbere gittiğimde beni her zaman tıraş eden berberime sayısal lotodan büyük ikramiyenin vurduğunu ve artık işi bıraktığını öğrendim. (bu konulara sonra gireriz...) neyse mecburen başka birisine tıraş olmak için koltuğa oturduğumda şu sözlere şahit oldum bak müftü: "ya abi sen murat'ı siktir et. o müşterilere araba parfümü sıkardı zaten..."


Perşembe, Mart 05, 2009

silence

MFÖ- Buselik Makamına'nın sonlarına doğru olan o sessizliği George Michael - Faith'tekine yeğlerim.