Pazar, Ekim 30, 2005

kedi

türkülerimizde inceden bi pedofili durumları mı var ne??..

- Henüz girmiş 13-14 yaşına edalı işveli köylü güzeli
- Bir güzel ki 10 yaşına girince

vb.

Pazar, Ekim 16, 2005

bugün ne oldu?

bugün hiçbir şey olmadı.

Perşembe, Ekim 13, 2005

biber turşusu

aciko artık equalizer üretmiyor dediler. bu bana çok acikodu...

Salı, Ekim 11, 2005

Fedon vs. FedEx


Fedon'dan çok güzel pastane adı olur.

terbiyesiz..


Sene 19yÜzzzz8seksennnn4'dÜ yanılmıyosam. Yanılıyosam 89'dur..İstanbul'a annanemlere gittiydik. Beşiktaş'da balık pazarı varıdı. Annanem balıklara bakarken sorduydu şen balıkçıya:

- Evladım bunlar palamut mu??
- Yok köpekbalığı teyze!

dediydi dallama herif. Tamam kadıncağız karıştırdı uskumru diyemedi işte ne nağme yapıyosun? Serseri!.. Ama çok güldüydük abimle buna yıllarca..

ZzzzZzzz...


Atilla koç uyuyor diyorlar ya hep? yalan o... gözü kapalı çıkıyor adamcağız fotoğraflarda ne üstüne gidiyorsunuz yahu??

Pazartesi, Ekim 10, 2005

sarışınım!



İşte "aptal sarışın" fenomeni için hi5 adlı İnternet şeysinden süper bir örnek! 18.238.987 kişi arasından sizler için özenle seçtim.

(resmin üzerine tıklayın ki büyüsün)

duyamıyom yanına koyiim..





bugün annem "Çorabının teki yok.." dedi. "ne? nolmuş Serap'ın kızına??" dedim. iyice sağır olduk ula.. allahtan "arabın ziki" diye anlamadık..

(Önemli not: Yandaki çorabın şahsımla hiçbir akrabalığı yoktur.)

yazı deneme..ya..ya..y..bir-ki..ya


merhaba. benim adım mikimo. Çok şeker bir bebeğim.

(japonlar yapmış abi..)